Strona stworzona przez : iQHotel.pl

REGULAMIN

RODO

Dane firmy:

Skyline Apartments Ryszard Głowacki

Adres: 34-500 Zakopane, ul. Topory 1B

NIP: 7361737406

REGON: 016717620

 

Polityka odstąpień:

Usługobiorcy przysługuje prawo do bezkosztowego odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, o ile rezygnacja nastąpiła na minimum 30 dni przed planowanym terminem przyjazdu. Wpłacony zadatek jest wtedy zwracany, w takiej samej formie w jakiej został wpłacony.

W przypadku gdy rezygnacja nastąpiła na mniej niż 30 dni przed planowanym terminem przyjazdu Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta. Zgodnie z treścią ustawy informujemy, iż wpłacony zadatek w wysokości 30% kwoty rezerwacji jest wtedy bezzwrotny:

"Art. 38. Prawa konsumenta
Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;"

 

Reklamacje:

Wszelkie reklamacje należy składać drogą mailową na adres skyline.apartamenty@gmail.com lub pocztową na adres 34-500 Zakopane, Topory 1B w terminie do 14 dni od zakończenia świadczenia. Zostaną one rozpatrzone do 14 dni od daty złożenia.

 

 

Regulamin obiektu

 

 

W trosce o udany wypoczynek Państwa oraz innych Gości prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami, jakie obowiązują w naszym obiekcie.

 

Doba hotelowa:

Apartamenty w Skyline wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o 11.00 w dniu wyjazdu.

Podstawą do zameldowania się w apartamencie jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.

 

Należność za pobyt:

1. Należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką.

2. Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie obiektu przez osobę dokonującą rezerwacji.

3. Nie wykorzystanie całości pobytu przez gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.

4. Obiekt Skyline Apartments uwzględnia życzenia Gościa przedłużenia pobytu w miarę możliwości i wolnych pokoi.

5. Zadatek w wysokości 30% całej kwoty należy wpłacić do 48 godzin od dokonania rezerwacji. Niewpłacenie zadatku skutkuje anulacją rezerwacji. Zadatek jest zwrotny, jeśli rezygnacja z rezerwacji nastąpiła na minimum  45 dni przed przyjazdem. W przypadku rezygnacji na mniej niż 45 dni przed przyjazdem wpłacony zadatek jest bezzwrotny.

6. Przy zameldowaniu pobieramy kaucję na poczet zniszczeń w wysokości 300 zł lub 70 euro, która jest zwracana przy wyjeździe, po sprawdzeniu stanu apartamentu. Kaucja może być zatrzymana przez wynajmującego w przypadku zniszczeń wyposażenia lub urządzeń.

 

Cisza Nocna:

Prosimy o zachowanie ciszy od 23.00 do 6.00 rano.

Prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych podczas trwania ciszy nocnej.

 

Prośby i uwagi:

W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do wynajmującego, co umożliwi niezwłoczną reakcję i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

 

Parking:

Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy, parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.

 

Pokoje, czystość i sfera prywatna:

W momencie przekazania przez nas klucza do domu bądź apartamentu, stają się Państwo gospodarzami tego miejsca. Swoim zachowaniem, nie zakłócamy pobytu innych Gości. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

W przypadku odwiedzin osób spoza obiektu prosimy o poinformowanie nas o tym. Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do 22:00

Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z ich winy.

 

Bezpieczeństwo przeciwpożarowe:

Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości, oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe obowiązuje w obiekcie, a także w pokojach całkowity zakaz palenia. 

 

Pozostawione rzeczy:

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania dyspozycji przedmioty te zostaną zniszczone.

REGULAMIN REZERWACJI

REGULAMIN 

SKYLINE APARTMENTS